Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tervehdys pitkästä aikaa!

Kiva kuulla sinusta, minun piti sitkeesti odottaa kevääseen ennen kuin värjään hiukseni, mutta toisin kävi, uusi väri ollut päässä viikon verran ja peruukki telineessä, eli tuskin enää laitan sitä. Hiuksia on siistitty, meinaa tuo otsatukka kasvaa hitaanpuoleisesti. Tänään hain tarrantissin ja omat rintsikat tuntuu aivan ihanilta. Mulla vaihdettiin tamofen (oli aikamoiset mieliala vaihdokset) aridimexiin ja olen ollut tyytyväinen. Jonkin sortin alapainetta meinaa toisinaan olla, mutta jospa kevät vie sen pois, voi johtua myös tulevasta kontrollista, joka minulla on maaliskuussa niinkuin sinullakin. Onko sulla mitä kokeita ennen lääkäriä? Minulla on verikokeet ja mammografia ja kait ne ultralla katsoo tuon toisen puolen. Leikkausjonoon ajattelin myös ilmoittautua jos se vain on mahdollista. Työt aloitin lokakuun lopussa, eli ehdin kuntouttaa itseni kunnolla ennen töihin paluuta. Ajattelin pitää keväällä pari viikkoa ja kesällä ruhtinaalliset viisi viikkoa lomaa, viime kesää en paljon halua muistella. Onko sulla muuten ollut jaloissa "tönkköisyyttä"? Kerro ihmeessä vähän useammin kuulumisia!

Terveisin Hiutale
hiutale | 23.2.2009 klo 17:33:40