Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Nyt alkaa paniikki iskeä
Olen lukenut täällä toisten kertomuksia omista kokemuksista rintasyövän kanssa. Olen saanut hyviä tietoja mm en olisi ymmärtänyt, että leikkaukseen lähtiessä tulee ottaa mukaan sellaiset vaatteet, että ne saa dreenin kanssa ylle.Mutta olen myös alkanut tajuamaan, että tieto syövästä on eka etappi ja että vasta leikkauksen aikana selviää levinneisyys ja syöpäkasvaimen tutkimisen jälkeen tulee vielä lisätietoa ja ne näin aluksi.
Ja jotenkin on tullut mieleen, että vaikka kuinka asiasta voi puhua ja vaikka kuinka monet sanoo, että soita tai nähdään, jos haluat puhua, niin syöpänsä kanssa on ehkä kuitenkin viime kädessä on yksin. Kuinka ihmisillä jaksaa kantaa pitkällä tähtäimellä mielenkiinto toisen sairauteen, kun jokaisella on omat murheensa ja ilonsa....
Mulla alkaa paniikki nostamaan päätänsä tai on jo nostanut. Huomenna saan klo 13-15 välillä tietää keskiviikon leikkausajan. Oksettaa. Onneksi tänään on siivous- ym puuhaa ja huominen menee Jorvissa varjoainekuvauksessa.
piiku
- Nyt alkaa paniikki iskeäpiikup
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeäTulevaisuus?
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeäJanna61
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeäulriikka
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeästrawberry
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeäKatjuliini
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeärafael-66
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeäTerhikki