Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulan syövän pelossa!

moikka!

multa otettiin myös kolposkopiassa kolme koepalaa. ilmeisesti on tärkeä ottaa kaikista sellaisista kohdista, joissa muutosta näkyy, jotta histologinen tutkimus vois antaa varmemman vastauksen. mä odottelen myös niitä tuloksia nyt patologilta, ja toivon että saisin ne tällä viikolla vielä tai ensi viikon alussa. odottaminen on niin ahdistavaa, ainakin mulle. mulla on perjantaina 2 viikkoa kolposkopiasta, ja kyllä tää toka viikko on jo mennyt pppaaaalllljonnnn paremmin, kuin edellinen. asia ei enää pyöri mielessä joka minuutti ihan päällimmäisenä, nyt ehkä enää kerran tunnissa.

joten ymmärrän helposti pelkosi ja itkusi, mulla on samankaltainen tilanne. mulla papaluokka oli 3 ja bethesdan luokitus ASC-H, joten mä en edes vielä tiedä ollenkaan, missä mennään ja mikä vastaus sieltä tulee.

tärkeintä kuitenkin on, että muutos on huomattu, ja meidät hoidetaan.

voimahaleja ja auringon valoa, hymyn pilkettä ja elämänvoimaa sinne :)

-Bambi
Bambi | 9.4.2008 klo 19:38:19