Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rasvansiirto tehty!
Heippa! Mulle tehtiin rinnanpoiston yhteydessä rinnankorjaus LD-kielekkeestä ja laitettiin laajennin implantti. Leikkaus ei tuonut toivottua tulosta, koska selkälihakseni oli lyhyt ja laihan puoleinen. Expanderi oli kivikova pallukka ja edessä keskellä oli helttamainen pussi.En halunnut enää missään nimessä silikonia rintaani ja nyt rinta vaikuttaa tosi hyvältä,on hieman toista rintaa pienempi, mutta ulkoisesti samannäköinen. Siirretystä rasvasta aina häviää osa, mutta syksyllähän sitten laitetaan lisää ja samalla ehkä rakennetaan nännikin. Minua ällötti koskea kovaan implanttirintaani, mutta nyt rinta tuntuu luonnollisen pehmeältä.Kivutkin ovat jo lähes hävinneet ja mustelmat alkavat haalistumaan.Kaikki haavat suljettiin sulavilla ompeleilla, jopa tuo isompi, 7 cm:n pituinen haava. Haavat eivät ole vuotaneet, enkä ole mitään sidoksia tarvinnut.Toivottavasti ei mitään ongelmia ilmaannu myöhemminkään. Tällä hetkellä tuntuu tosi hyvältä ja voin kyllä suositella toimenpidettä muillekin. On niin yksilöllistä, miten kukin haluaa rintansa korjattavan, toisille varmaan sopii silikoni hyvin. Itselläni on erilaisia allergioita ja autoimmuunisairauksia, joten ei olisi mikään ihme jos elimistöni hylkisi silikoniakin.Nyt kuitenkin olen lähdössä piristämään itseäni ostoksille, jospa joku kaunis vappumekkokin löytyisi ja huom!hiusharja pitää ostaa ehdottomasti. Hiukset ovat sen verran kasvaneet, ettei enää pärjää vauvaharjalla ja eka kampaajallakäyntiaikakin pitäisi tilata, jotta sais hiuksiin jotain muotoakin:)Oikein mukavaa kevättä Sinulle! (nyt täällä Porissa tosin on aika sumuinen ja harmaa ilma).
- Rasvansiirto tehty!Anskuli
- Re: Rasvansiirto tehty!Anskuli
- Re: Rasvansiirto tehty!carpe diem!
- Re: Rasvansiirto tehty!Kristaemilia
- Re: Rasvansiirto tehty!Memmu66
- Re: Rasvansiirto tehty!kairos
- Re: Rasvansiirto tehty!Katjusmaaret
- Re: Rasvansiirto tehty!gugi53
- Re: Rasvansiirto tehty!Katjusmaaret