Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rasvansiirto tehty!
Löytyikö vappumekko? Nyt on viimeistään aika sonnustautua siihen!Miten olet toipunut leikkauksesta, onko kaikki mennyt hyvin?
Minä olen jo alkanut miettiä noita eri leikkausmahdollisuuksia, vaikka ajankohta on vasta syksyllä. Rasvansiirtoa suositeltiin, ja se tuntuisi parhaimmalle mahdollisuudelle. Oletko tyytyväinen omaan ratkaisuusi?
Nyt alkaa olla vuosi siitä, kun tämä matka tuntemattomaan alkoi, on tämä ollut uskomaton taival.
Löysin vaatekaapin hyllyltä myttyrän, jota en aluksi tunnistanut. Se oli oloasu, jonka olin ostanut ennen sytostaattien alkua. Pidin sitä päälläni ne muutamat päivät sytostaattien jälkeen. Ei tullut mieleenikään, että ottaisin sen käyttöön. Aivan kuin se olisi vieläkin haissut Ceffille. Taidan heittää sen roskikseen. Peruukkikin on jossain näkymättömissä. Tukka kasvaa niin kovaa vauhtia, että saan siistiä sitä kolmen viikon välein. Se on ihanaa, mutta on joitakin asioita, mitkä haluaa sysätä syrjään ja unohtaa.
Me ollaan selvitty hyvin ja ollaan sitä iloisia, katse tulevaisuuteen!
terv. Gugi53
- Rasvansiirto tehty!Anskuli
- Re: Rasvansiirto tehty!Anskuli
- Re: Rasvansiirto tehty!carpe diem!
- Re: Rasvansiirto tehty!Kristaemilia
- Re: Rasvansiirto tehty!Memmu66
- Re: Rasvansiirto tehty!kairos
- Re: Rasvansiirto tehty!Katjusmaaret
- Re: Rasvansiirto tehty!gugi53