Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Leikkaus 7.12.
Moikka!Nyt on esikäynti tehty ja leikkauspäiväksi tuli 7.12. Mulle oli kyllä varattu aika jo 30.11. mutta veriarvot, Leuk 1.5, oli niin alhaalla, että lääkäri siirsi aikaa viikolla eteenpäin. Eipä kyllä ihme koska viimeisestä hoidosta oli aikaa vasta 10vrk kun kokeet otettiin.
Nyt käyn vielä varuiksi kokeissa pe niin näkee varmasti, että on leikkauskunnossa ensi viikolla. Harmittaa vähän kun ei tuo ensimmäinen aika onnistunut, olis saanu tään rastin suoritettua nopsaan pois. Nythän kyllä jää viikko tehokasta työaikaa pestä ja puunata torppa joulukuntoon :)
Esikäynnin anti jäi mielestäni vähäiseksi. Lääkäri oli kyllä mukava ja selvästi perehtynyt tilanteeseen. Kyseli kuulumiset, voinnit ja jaksamiset. Leikkauksesta ei kyllä puhuttu muuta kuin, että kokopoisto ja kainalon tyhjäys. Toisaalta, näinhän se menee niin eipä siinä kait muuta. Hoitaja selvitteli sitten muita asioita, lähinnä esitteli dreeniletkut ja ohjeisti tulemaan aamulla suoraan leikkuriin eikä osastolle. Jotenkin oli pliisu käynti tai sitten itse kuvittelin, että siitä irtoaisi enemmänkin kerrottavaa. Pääasiat tuli kyllä selviksi mutta ehkä jäin kaipaamaan keskustelua asiasta, onhan se kumminkin aikamoinen muutos itselle.
Onko teitä ohjeistettu sairaalan puolelta noista pumpulirinnan ja sitten proteesin ja liivien saannista ja hommaamisesta? Vai kerrotaanko näistä sitten leikkauksen jälkeen? Mulle kukaan ei ole maininnut mitään mutta olen kyllä omatoimisesti jo pumpulirinnan tilannut, tuli kätevästi postissa ja ihan oikean kokoinenkin.
Meille tuli sitten vihdoinkin ensilumi ja aurinko paistaa siniseltä taivaalta!! Ihanaa, nyt ulos nauttimaan!
Touhukkaat terkut ja tsemppiä kaikille,
- Leikkaus 7.12.teppana
- Re: Leikkaus 7.12.Sini-likka
- Re: Leikkaus 7.12.Memmu66
- Re: Leikkaus 7.12.teppana
- Re: Leikkaus 7.12.maruska
- Re: Leikkaus 7.12.aino51
- Re: Leikkaus 7.12.teppana
- Re: Leikkaus 7.12.Helena1961