Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Rintasyöpä, lihassairaus, jalat puutuu
Hei!Päätin rekisteröityä tänne palstalle, sillä nyt tuntuu, että alkaa olla liikaa kuormaa. Olen käynyt rintasyöpähoidot läpi kesäkuu -12-maaliskuu 2013 aikana. Monien mutkien jälkeen olen saanut siis hoidot päätökseen. Varsinainen tauti todettiin 03/12. Olen saanut harvinaisen lihassairauden "syntymälahjaksi", tämän sairauden kanssa olen tullut toimeen ilman isompia murheita. Mutta nyt minulla on uusi vaiva, jalat puutuvat kävellessä ja välillä menevät voimattomiksi. Nyt olen huolissani, pelkään syövän tehneen etäpesäkkeen selkärangan alueelle, vaikka järki sanoo että se voi olla myös tästä perussairaudesta johtuvaa. Kävin alkuviikolla lääkärissä ja perjantaina magneettikuvissa ja tiistaina on sitten tietää, mitä labrat ja kuvat kertovat. Voi kun tämä elämä palaisi edes jollakin tavalla takaisin tavallisille arkisille uomilleen!
Onko täällä ketään lihassairasta kohtalotoveria?
- Rintasyöpä, lihassairaus, jalat puutuuYxeeva
- Re: Rintasyöpä, lihassairaus, jalat puutuu"TRI-atloonari"
- Re: Rintasyöpä, lihassairaus, jalat puutuu"TRI-atloonari"