Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tänään se alkoi.
Hei Pike! Itse sairastan rintasyöpää, mutta tiedän ja muistan millainen tunnemyrsky siitä tiedosta seurasi. Minut on leikattu vajaa kuukausi sitten, mutta en tiedä vielä syövän tyyppiä, levinneisyyttä yms. Ensi viikolla on aika kir.pkl:lle, jossa todennäköisesti saan jotain lisätietoa. Olen itse saanut syöpädiagnoosin jo marraskuussa, mutta erinäisten seikkojen vuoksi hoitoni on venynyt näin pitkälle. Tiedän mitä on piinaava odotus. En tiedä tuosta munasarjasyövästä enempää, mutta nykyään on jo kaikkiin syöpiin hyviä hoitoja, joten toivoa on paljonkin.Toivon Sinulle sydämestäni voimia. Päivä kerrallaan tässä on edettävä niin Sinun kuin minunkin. Jostakin syystä meidän harteillemme on laitettu tämä taakka ja toivon, että joskus selviää, mikä on kaiken tarkoitus. Olet ajatuksissani.
Lämmöllä Kehäkukka
- Tänään se alkoi.pike44
- Re: Tänään se alkoi.Kehäkukka
- Re: Tänään se alkoi.pike44
- Re: Tänään se alkoi.eloisa-70