Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Tänään se alkoi.

Hei! Olen uusi täällä ja pää täynnä "myllerrystä". Olin tänään sairaalassa tutkimuksissa. Kuvattiin ja otettiin näytteitä, varjoainekuvauksia sun muuta. Tutkimukset ja lääkärin selostukset suurimmaksi osaksi meni ohi.
Löytyi "löydös" kohdun takaosasta. Nyt sitten tutkimustulosten tultua leikkaukseen. Lääkäri sanoi jo suurella todennäköisyydellä varautua pahimpaa. ELi syöpä, munasarjoissa.
Ei voi elämä nyt sekavampaa olla. Huoli perheestä, pelko kivuista ja hoidoista. Ajatus kuolemasta.
Oireita oli alavatsa kivut ja turvotus vatsassa. Vettä lilluu vatsan alueella. Kova vatsa ja vessareissut työn takana. Luulin lihoneeni ja olin väsynyt ja inhosin sitä pullukka vatsaani. Mutta viimein sain itseni tutkimuksiin.
Tiedän että ennuste on tästä syövästä huono.
Onko kenellä kokemuksia? Haluasin täällä asiasta kirjoitella ja purkaa ajatuksia. Perheelle on oltava reipas. Olen sen verran huolissani niistä.
pike44 | 16.2.2007 klo 21:21:56