Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: sairaslomalla vai töissä sädehoidon aikana

Miten muuten on, kuljetteko omalla autolla / julkisilla vai taksilla? Ainakin täälläpäin (Keski-Suomi) tuntuu käytäntö olevan aika kirjavaa.. vähän mitä oon kuulostellut niin kuka kulkee mitenkin...joillakin on taksilupa lyhyestäkiin matkasta, vaikka olisi oma auto käytettävissä ja kunto hyvä, sitten toisaalla pitkästä matkasta tuleva joutuu huonokuntoisena ajamaan itse tai tulemaan julkisella, vähän epäreilu käytäntö siis...
Itse oon siinä tilanteessa nyt, että oma auto ei ole käytettävissä, poika tarvii sitä omiin työmatkoihinsa, sillä kun ei ole autoa, julkisella matkat jo 2-3 tuntia sivunsa linjan vaihtoineen ja odotuksineen....ukko ilmoitti ajat sitten, että sillä on tärkeempätäkin tekemistä kuin meikäläisen kuskaaminen, eli sieltäkään ei apua löydy....ja autoonsa ei lainaa kellekkään....että kuis on?
Pikis | 19.7.2008 klo 23:00:55