Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nytkö tää alkaa - sulkasato...

Minulla alkoivat hiukset lähteä parin viikon kuluttua ekasta sytosta. Ensin lähti päälaelta ja sivuilta. Mies ajeli sitten kaiken pois, kun minua alkoi ärsyttää hiukset tyynyllä ja joka paikassa. Hiukset alkoivat kasvaa viidennen syton jälkeen. Sytoni loppuivat 10.5. Nyt minulla on todella tiuha kuontalo. Sillä on pituutta 2-3 senttiä. Pyörtäisiä on ihan eri paikoissa kuin ennen ja värikin on tummempi. Minulla oli jo harmaata, mutta nyt ovat vain pulisongit harmaat. Muualta on aika tummaa. Käytin peruukkia talviajan. Sitten tilasin netistä kaksi muotoiltua huivia. Ne on tarkoitettu nimenomaan syöpäsairaille. Bambuneulosta, pehmeitä ja kauniita. Niillä menin pitkään. Nyt olen ollut pari viikkoa pelkässä sängessäni. Lapsenlapsille mummin kaljuus oli aluksi tiukka paikka. Aina piti olla huivi tai peruukki päässä, kun tavattiin. Muuten en kuulemma ollut mummin näköinen. Nyt voin jo heidänkin nähden olla sängessäni.
Kalju aika meni ja menee nopeasti, kun ajattelen sitä näin jälkeenpäin. Onhan se monella tavalla aika raju juttu, mutta kuitenkin pieni murhe muun murheen joukossa.
Tättärä | 31.7.2012 klo 20:13:03