Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nytkö tää alkaa - sulkasato...

Moi,

halusin itse päättää, milloin karvat lähtee ja äiti leikkasi kaljuksi juhannuksena, kun ekan syton olin saanut 13.6.11. Oletin, että ne lähtee kaksi viikkoa tiputuksesta(taxo). Mutta eipäs lähtenyt, ei sitten millään! Olin koko kesän ja syksyn sitten kalju, vähän niinku muuten vaan :D
Vasta toisen CEF:n aikana kun ajattelin että annan hiusten kasvaa takaisin, ne alkoivatkin harventua ja leikkasin ne vielä kerran. Samalla lähti kulmakarvat, ripset ja "alakerta" täysin, myös kainalokarvat harventuivat, mutteivät lähteneet kokonaan.

Yleisempää vaikuttaisi olevan, että taxosta lähtee hiukset, mutta ei se siis täysin varmaa ole, niinkuin itse aluksi luulin.
Itse olen henkkoht tyytyväinen tuosta kaljukokeilusta. Sain paljon positiivista palautetta ja olihan se huoletonta menoa, kun ei tarttenu hiusten laittoon uhrata aikaa!

Parasta oli, kun rakkaani tykkäsi suukottaa kaljuani päivittäin <3

voimia koittelemuksiin!
litukka
litukka | 2.8.2012 klo 10:11:02