Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eilen todettu rintasyöpä

Hei kaikille!
Perjantaina olin syöpälääkärin vastaanotolla joka pääasiallisesti keskittyi kertomaan tulevista hoidoistani eikä juurikaan paljoa puhunut itse syövästä enkä itsekään halunnut kysellä.Jotenkin turtana vain kuunteli.Sairauteni on Inflammatorinen invasiivinen duktaalinen adenokarsinooma mammae.
Hoidot alkavat ensi torstaina jolloin saan ensimmäiset sytot.Alkaa 3 kertaa SEF kolmen viikon välein, sitten Taxotere ja leikkaus. Leikkauksen jälkeen lisää sytostaatteja kolme kertaa ja sitten sädehoito.Säteiden jälkeen aromataasi/antiestrogeeni adjuvanttihoitona pitkään.Aika tujulta satsilta kuulostaa mutta se ei minua huoleta. Pikemminkin olen kauhuissani siitä mitä vielä löytyy kun on huomenna tietokonetomografia ja keskiviikkona luustokartoitus. Torstaina alkavaa hoitoa sensijaan jo odotan.
Piinaava aika on siis edessä ja pelottaa ja ahdistaa niin että meinaa oksentaa.Kiitos tuesta kaikille!
Vianna
Vianna | 14.7.2013 klo 09:14:26