Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eilen todettu rintasyöpä

On hyvä, jos jaksat pitää arkirutiineista kiinni. Ne rytmittävät päivää. Ja ihanaa että saat perheeltäsi tukea. Kun olet vasta itsekin saanut diagnoosin on ymmärrettävää ettet jaksa kaikille sukulaisille jatkuvasti tilannetta päivitellä. Minä sanoin suoraan, että soittelen sitten kun jaksan. Minun ainakin oli ensin saatava itse käsitellä rauhassa asiaa ennenkuin jaksoin jakaa asiaa. Sekin aika tuli, että olisin vain puhunut ja puhunut niin kauan kuin vain joku jaksoi kuunnella. Jokainen tavallaan :-) kaikkihan eivät halua puhua asiasta ollenkaan... Nyt olet shokkivaiheessa ja se alkaa helpottamaan jossakin vaiheessa, usko vaan! Asiat etenevät välillä tuskastuttavan hitaasti, minullekin äkkinäiselle ihmiselle on tullut lehmän hermot.

Jaksuja taistoon ja pura tänne aina kun siltä tuntuu. Kukaan muu kuin me saman kokeneet, ei voi tietää mitä käyt nyt läpi.

Katjuliini | 15.7.2013 klo 19:07:22