Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eilen todettu rintasyöpä

Jokaiselle suunnitellaan yksilöllisesti hoidot kunkin lähtötilanteen mukaan ja minä olen saanut ärhäkkään estrogeeni- ja her2 positiiviseen syöpääni tähän mennessä 3 docetakselia 3 viikon välein ja 9 herceptiiniä viikottain alkaen ensimmäisen docen kanssa yhtäaikaa. Huomenna alkaa CEF, joita tulee 3 kolmen viikon välein. Neulasta-piikki, valkosolutekijää, pistetään 6 kertaa docen ja Cefin jälkeen.

Hoidot ovat menneet hyvin, pientä sairaalakeikkaa lukuunottamatta pakarapaiseen vuoksi. Ensimmäinen docetakseli ja Neulasta olivat hankalimmat. Toisella ja kolmannella kerralla oli tiedossa mitä tuleman pitää, eikä Neulastasta tullut kipuja juurikaan, eikä muutenkaan. Hankalimmat päivät olivat 4-6 pv docetakselin jälkeen. Cefissä oireet tulevat samana iltana. Cefiä olen saanut kuusi ensimmäisellä kierroksella vuosia sitten.

Vointi ollut hyvillä viikoilla aivan normaali, ainakin vielä, olin nyt kaksi viikkoa töissäkin. Alkuun tuntuu kauhealta koko homma, kortisonitablettien popsiminenkin hoidon yhteydessä tuntui hurjalta, mutta kyllä kaikkeen ihminen sopeutuu. Koskaan en kyllä ole odottanut kesän kulumista näin innokkaasti, että saisi nopsaan hoidot loppuun. Syksyllä vielä sädehoidot ja 5 vuoden Tamofenit alkavat myös.
Santruzka | 16.7.2013 klo 18:39:58