Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Unessa

Hei! Muistan tuon tilanteen ja olon viime elokuulta. Se oli hirveää. Minullakin on lapsia, kaksi peruskouluikäistä ja pienin on kolme. Olen myöskin yh. Duktaalinen myös gr2, 1,8mm. minulle sanottiin että kun patti on leikattu pois, helpottaa, ja sekin että hoito on aloitettu. Kaikki uusi on pelottavaa, myöskin epätieto. Se mitä minulle sanottiin, piti todellakin paikkansa. Nyt pystyn elämään ihan normaalia arkea, enkä ajattele koko ajan tätä tautia vaikka syytostaatit ovat menossa. Usko tulevaisuuteen ja hyviin hoitoihin Suomessa ja siihen että sinunkin olosi muuttuu alkujärkytyksen jälkeen. Eikä sinun tarvitse pyytää anteeksi, täältä löydät ihmisiä, jotka ymmärtävät, miltä sinusta tuntuu ja millainen elämänvaihe sinulla on menossa. Onneksi sinun kasvain löytyi pienenä, sillä on merkitystä. Saat varmasti voimaa tulevaan lastenkin vuoksi, nyt voimahalaus, iso sellainen tulevaan leikkaukseen. t:elokuu
uukole | 9.11.2013 klo 23:24:10