Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Unessa
Heips!Jep kuulostaa tutulta tuo unessa sanonta tai no itse asiassa sain sen laatuisen shokin että siitä toipuminen ja uskominen että tämä on totta, kestää vieläkin. Minulla on myös MS-tauti, todettu n 9 vuotta sitten ja oireeni silloin olivat niin pahat, että se työnsi minut samantien pois työelämästä, tasapaino meni silloin niin täysin että olin varma 2 pahenemisvaiheen jälkeen etten kuuna kunnan päivänä pysty kävelemään. Silloin sairaalan ensiapuun menin itse ja mieheni ja poikani miltei joutuivat kantamaan minut ulos 4 päivän jälkeen kun ei jalat ja pää toimineet yhteisymmärryksessä lainkaan. Nyt tuo tasapaino on palautunut, muttei tietenkään ennalleen, pystyn tai siis ennen näitä solumyrkkyjä pystyin kävelemään kepin kanssa ihan ok.
Nyt on 5 solumyrkky mennyt (CEF-fiä olisi vielä yksi jäljellä), tiedä sitten, mistä saan siihen viimeiseen annokseen voimat. Usko alkaa menemään pikkuhiljaa, koska voin niin pahoin yli viikon, vaikken tällä kertaa oksentanutkaan, mutta en tällä hetkellä pysty esimerkiksi ilman mittavaa tukea kävelemään, kaupassa on pakko turvautua pyörätuoliin, toivon mukaan kun nämä ovat ohi, voima tulisi jalkoihin takaisin. Talous on kuralla minullakin, eikä toivoa paremmasta, koska jouduin niin nuorena (37 v) huonosti palkatusta palveluammatista eläkkeelle. Mutta ei tässä ole vaihtoehtoja, eteenpäin mennään päivä kerrallaan, mutta jos suinkin niin ainakin auttaa tietää että täällä me muutkin kipuilemme, suurin osa selviytyy syövästä jos ei kuiville niin ainakin remissioon.
Mulla tämä syöpä oli uskomattoman ärhäkkää sorttia, vaikka aluksi paksuneulanäytteen jälkeen lääkäri epäili ettei tarvita solumyrkkyjä; pelkkä rinnan poisto riittäisi, mutta arpaonni ei todellakaan suosinut. Kaikki mahdolliset tulokset patologiraportissa olivat tapissaan; syöpä oli tehnyt pesäkkeitä moneen eri kohtaan ja näistä kait tärkeimmät olivat ne her 3+, gradus 3, tumagradus 3 (mitä ikinä tarkoittaakin) proliferaatio 65% ja vielä kaiken lisäksi estrogeeni positiivinen 10 % ja Prog positiivisia soluja 50 %, onneksi edes kahdesta löydetystä vartijasta toinen oli puhdas ja toisessa vain yksittäisiä syöpäsoluja, ja 6 muuta oli puhtaita joten kainoloa ei tyhjennetty.
Joskus ärsyttää sunnattomasti kun terveet ihmiset valittavat sairauksistaan, mihin riittää pelkkä penisilliinikuuri tai muuta lepoa, kun itsellä ei tätä mahdollisuutta tervehtymiseen ole, Enkä todellakaan ymmärrä kun ihmiset sanovat karaistuneensa tai saavansa jonkin sortin valaistuksen sairaudestaan, ei todellakaan karaise eikä muutakaan vaikeat sairaudet perskule. Aah melkein pääsen taas vauhtiin, koitetaan pärjätä edes kiusaksi muille!!!
- UnessaBlackswan69
- Re: Unessataiza
- Re: UnessaVianna
- Re: UnessaHelina
- Re: UnessaMaat
- Re: UnessaTypsy
- Re: UnessaBlackswan69
- Re: UnessaHannele68
- Re: Unessauukole