Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Massiivista hikoilua ja töihin paluu...
Tuosta hikoilusta..Itse hikoilen lähinnä päästä! Hiukset on hetkessä hiestä märät, kun vähänkään enemmän liikun. Hiki tosiaan valuu ihan noroina pitkin päänahkaa ja tippuilee pisaroina. Kainaloista tai muuten en mielestäni hikoile normaalia enempää, ehkä jopa vähemmän.
Liikun päivittäin runsaasti, joten joudun pesemään hiukseni päivittäin em. ongelman vuoksi. Hiustyyli taitaa jäädä pysyvästi lyhyeksi, eihän tälläistä kestäisi pitkien paksujen hiusten kera..
Minulla on kohta vuosi tamofenia takana, varsinaisia kuumia aaltoja ei alun jälkeen enää oikeastaan ole ja kiertokin palasi alkuvuodesta. Tosin nyt se on taas ollut pari kk sekaisin, joten jonkinlaista takkuilua taitaa hormoonituotannossa olla.
Saas nähdä jatkuuko hikoilu talvellakin samanlaisena. Viime kesänä olin vielä sytohoidoissa ja silloin ämpärihiki lensi jatkuvasti ja heräsin monta kertaa lakanat likomärkänä. Siihen nähden ei siis pitäisi olla valittamista, mutta kyllä se kiusaa kun hikinorot valuu pitkin niskaa ja naamaa ja tukka lätsähtää märkänä päätä vasten heti kun lenkille lähtee...
- Massiivista hikoilua ja töihin paluu...tuutikki-t
- Re: Massiivista hikoilua ja töihin paluu...kukkamaaria
- Re: Massiivista hikoilua ja töihin paluu...kevätmieli