Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Massiivista hikoilua ja töihin paluu...

Hei kaikki hikoilijat!

Kunpa voisinkin auttaa, mutta olen joutunut jo kohta 4 vuotta kärsimään tästä hikoilusta ynnä mielialan häiriöistä.
Liikunta kuulema auttaisi, mutta minä en vaan jaksa...
Liikaa töitä, olen usein myöhään töissä ja kun pääsen kotiin en jaksa mitään. Olen usein vihamielinen, ja harmittaa sitten jälkeenpäin. Söin pitkään Citalopram-mielialalääkettä, mutta haluan laihtua (sekin voi auttaa vv-oireisiin), joten kävin hakemassa Reductil-reseptin, on siis laihdutuslääke. Viimein annoin periksi. Sen aikana vaan ei saakaan syödä mielialalääkettä, joten välillä tuntuu että hajoan palasiksi.

Toisillehan on Efexor auttanut. Sain jossain vaiheessa jonkun epilepsialääke-reseptin, sitä kuulema annetaan vaihdevuosivaivoihin. En tosin ikinä noutanut ko.lääkettä.
Bellergal ei minulle ollut apua.
Jossain vaiheessa olin valmis marssimaan Syöpäklinikalle ja vaatimaan estrogeenia...mutta tuskin olisin sitä saanut. Olen kyllä jostain lukenut, että sitä voidaan antaa ääritapauksissa. Tamofen loppuu ensi vuonna mutta sitten pitääkin syödä vielä pari vuotta jotain muuta (nimet ei mulla pysy päässä, muutenkin tuntuu kuin päässä ei kaikki "johdot yhdisty" eli en muista kaikkien asioiden, tavaroiden yms. nimiäkään). Onneksi loma alkaa huomisen jälkeen...

Olen kyllä usein miettinyt, olenko oikeasti työkunnossa, mutta totta on, ettei syöpälääkärit näistä oireista tiedä/välitä.
kukkamaaria | 15.7.2008 klo 22:36:47