Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Jatkohoidot

Heippa Pistaasi!
Minulla on huomenna edessä leikkaus( alustavan suunnitelman mukaan säästävä mutta lupa on kysytty kokopoistoon ja minun tuurillani varmasti joudutaan poistamaan kokonaan) ja tämä päivä on ollut vaikea. Heti aamulla herätessä olo oli itkuinen ja ajatukset poukkoilleet järjettömällä tavalla. Toisaalta ajattelen että ihanaa että huomenillalla syöpäkasvain on poistettu ja sitten toisaalta että nythän vasta selviää kuinka paha tilanne on!!
Päivällä ajattelin jo tilata aikaa lekuriin että saisi jotain rauhoittavaa mutta iltapäivässä ollaan ja selvitty. Onneksi nuo lapset tulivat koulusta et sai muuta ajateltavaa. EI tätä toivoisi kellekkään. Nukahtamislääkkeitä olen käyttänyt siitä asti kun sain tiedon syövästä, siitä huolimatta herään jokaikinen aamuyö "pähkäilemään" elämääni. Kyllähän tämä on yhtä tunteiden vuoristorataa ja pakko vaan kahlata eteenpäin. Sinulle voimia tulevaan, täällä on niin paljon samassa tilanteessa olevia ihmisiä joiden viesteistä olen itse saanut voimaa ja uskoa tulevaisuuteen. Kaikesta huolimatta aurinkoista syksyä, halauksia ja lämpimiä ajatuksia sinulle Pistaasi. T. Pörrö
pörrö | 27.8.2007 klo 15:59:07