Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jatkohoidot
Hei Pistaasi ja kaikki kohtalotoverit. Kuten viestiketjuista huomaat meitä on monta ja varmasti kaikilla samanlaiset kaoottiset tunnelmat kun sairaus iskee. Mutta olet myös varmaan huomannut kuinka monet ovat jo hoitojen loppusuoralla ja lääkitys auttaa. Itselläni hyvin samnatyyppinen syöpä kuin sinulla ( kainalon ja rinnan välissä ), mutta tämä tuli aikaisemmin ( viisi vuotta sitten ) leikattuun arpeen. Nyt olen ollut koko poistossa ja ensimmäinen syto on takana. Toisen kerran sairastuttuani olin henkisesti todella alamaissa ja eka kerran helppo tapaus vielä vaikeutti ihan järjellistä pohdintaakin. Mustien pilvien alla kuitenkin auttoivat sekä perhe että ystävät. Kävin sairaalan psykiatrin juttusilla ja sain uni+masennuslääkityksen. Eniten minua kuitenkin auttoi oma filosofointi ja tietysti silloin tulee arvioitua omaa elämäämnsä joka kantilta. Jonkinlaisen rauhan olenkin löytänyt ja siihen on auttanut myös kirjallisuus. Tietysti edelleen on rankkoja aikoja ja varsinkin hoitojen jälkeen kun ei jaksa tehdä mitään, mutta yritä nauttia valoisista hetkistä, unohtaa tuleva ja elää tätä päivää. Luota, että leikkaus ja hoidot menevät hyvin ja muista olemme täällä palstalla, mistä itselleni on ollut sekä konkreettista että henkistä apua.terv.hannakaija
- Jatkohoidotpistaasi
- Re: Jatkohoidotkevätmieli
- Re: Jatkohoidotpistaasi
- Re: Jatkohoidotkutri
- Re: JatkohoidotMeriTuuli
- Re: Jatkohoidothannakaija
- Re: Jatkohoidottuulia
- Re: Jatkohoidotpörrö
- Re: Jatkohoidotpistaasi
- Re: Jatkohoidotliikkeelle