Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Jatkohoidot

Hei Pistaasi ja voimahalauksia lähetän sinulle. Minä olin tuossa alkuvaiheessa niin shokissa ja sekaisin, että en edes ymmärtänyt että tarvitsen apua ja unilääkkeitä. Onneksi työkaverini (joka on mysö hyvä ystäväni) puhui minut psykologin vastaanotolle, kun en itse ymmärtänyt. Sieltä kautta tuli sitten unilääkkeet. Olin kuin toinen ihminen muutaman hyvin nukutun yön jälkeen. Ahdistus ja paniikki oli edelleen olemassa, mutta tunsin olevani päiväsaikaa henkisesti vahvempi, kun yöt nukuin sikeästi ilman painajaisia ja ilman heräämisiä. Sitten löysin tämän netti sivuston ja tämän keskustelupalstan. Täällä lukiessan toisten kirjoituksia huomasin, että elämäni ei pääty tähän diagnoosiin ja sain uskon takaisin, että hyviä ja kauniita päiviä on elämässäni vielä todella paljon. Minä tunnen itselleni tärkeäksi ja terapeuttiseksi puhua ja kirjoittaa ajatuksiani.

Perheeni, mies ja lapset 13, 10 ja 3v, ovat minulle valtava voimavara. He ovat elämässäni kaikkein tärkeimpiä.

Oikeen paljon voimia toivon sinulle Pistaasi.
MeriTuuli
MeriTuuli | 27.8.2007 klo 11:10:58