Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Täältä sivustolta aloitin perehtymisen rintasyöpään

Hei kaikille;
Minä olen mies ja mulla ei ole naisten syöpää oho, vaimollani on Rintasyöpä. Kirjoitin tänne sivuile aiemmin , mutta sain kritiikkiä ja jäin pois. Pyydän Anteeksi jos olen kirjoittanut joitain loukkaavaa tekstiä , se oli silloin kun tilanne oli ihan uusi -->>Syöpä
Nyt hoidon tässä vaiheessa kertoisin kokemuksistani. Viimeinen CEF oli ma 30. 01.12 , vielä on jäljellä säteet. Tähän mennessä on kaikki mennyt ihan hienosti ,vähän vikan kerran jälkeen silmien kuivumista ja CEF- hoidon alussa ummetusta , mut niihin oli, jo etukäteen lääkkeet.Kortisoni joka ainakin meillä kuului hoitoon sai aikaan tavattoman tekemisen tarpeen, neljältä aamulla siivoamaan yms ja sitten tavattoman tarpeen puhua. Kesken lauseen vaihtui aihe, Oli sitä siinä perässä pysymistä. Niinkuin meidän tosi upea Riitta (Syöpähoitaja sanoi jo heti alussa älä odota sitä huonoa oloa , ota "ennalta" lääkettä , sun elimistös on nyt niin kovassa rääkissä , että oksat pois) But anyway
Yks asia mihin olen kiinnittänyt huomiota on potilashuoneessa oleva yhtenäisyyden tunne ja rauhallisuus , ekan kerran jälkeen , ihan oikeesti tätä ei tarvii jännittää. Kaikkein tärkeintä on meille ollut avoimuus , asiaa ei ole salattu. Ja se että me on puhuttu tämä Syöpä keskenämme ja kaikkien kanssa "vois oikeastaan sanoa vaikka jokaiselle vastaantulijalle" Syöpä ei ole häpeä vaan vakava siraus , niinkuin ennen tai kuolemantuomio.
Nosta nokkasi ylös kohti tuulessa liehuvia hiuksiasi , ole varma voitostasi.
Aforismiin päättyy tää.
Ole sinä tänään mun oikea jalka ja mä oon sun vasen ja kun aina välillä vaihdetaan , niin seistään tukevilla jaloilla.
Tsemppiä kaikille ,Varsin Rakkaalle Vaimolleni ,nii ja Riitalle tosi ISO KIITOS
Tellme | 1.2.2012 klo 01:46:12