Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hengitystahdistettu sädehoito, onko kokemuksia?
Täytyy sanoa, että nyt katsot asiaa vain omasta näkökulmastasi. Minulla on ahtaan paikan kammo ja olen kuuden vanhana meinannut hukkua sekä aikuisena kokenut saman erään ajattelemattoman ihmisen toimesta. Lisäksi suljettu lapsena pimeään komeroon. Vielä lisäksi olen kokenut hapen puutteen lääkeaineallergian takia, joten tuo nenän sulkeminen klipsillä ja snorkkeliputken kautta hengittely ei ollut harjoitustilanteessakaan ihan helppoa. Selvisin pari koekertaa hyvin, mutta yllätyin itsekin miten vaikeaa oikeassa hoitotilanteessa tämä oli. Pyysin lähinnä tukea pitkällä vuodatuksellani. Olen ollut reipas ja jaksanut pitää positiivista virettä päällä. En ole turhan valittaja niin jätänkin omaan arvoon viimeisen kirjoittajan mielipiteen. Tsemppiä kaikille kanssasisarille. Koitetaan rohkaisun lisäksi myös kannustaa toisiamme.- Re: Hengitystahdistettu sädehoito, onko kokemuksia?taiza