Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hengitystahdistettu sädehoito, onko kokemuksia?
Tämän aamuinen uusi yritys meni sitten pieleen myös. Olin ottanut puolikkaan rauhoittavankin ja silti aloin kakomaan sen snorkkelin kanssa. Sain kuulla heti ettei mitään hätää vaan olivat tehneet uuden hoitosuunnitelman tämän varalle. Nyt en sitten enää joudu putken ja nenänipistimen kanssa kärsimään. Vähän kyllä huolestuttaa miten vaarallista on ottaen huomioon sydämen läheinen sijainti ja siksihän ne laskelmat oli tehty tarkkaan. Ihmetystä herätti myös ettei enää tarvinnut pidättää hengitystä kuten tehdään niiden vempainten kanssa. Tuntui vain liian helpolta. Kai ammatti- ihmisiin voi luottaa. Kuulin vain kanssasisarilta odotustilassa.et he jotka saavat tämän hengitystahdistetun hoidon ovat onnekkaita kun kaikille ei anneta. Minä olen kuitenkin hyvin helpottunut että saan norm.tavalla.- Re: Hengitystahdistettu sädehoito, onko kokemuksia?taiza