Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hengitystahdistettu sädehoito, onko kokemuksia?
Hmm. Olen saanut tältä foorumilta aika paljon tietoa ja tukea, vaikka en ennen olekaan mitään kirjoittanut. Tänne kirjoittavilla on yleensä varmaan paljon tietoa tai vastaavasti tuen tarvetta. Minulla todettiin 4.4.2013 gradus II rintasyöpä 2,3 cm ilman levinneisyyttä imusolmukkeisiin (vartijaimusolmuke 0/1) Olen saanut hoidoksi doketakseli x 3 CEF x 3 ja nyt menossa sädehoito ja tulossa hormonihoito 5 v.Sairastuneilla on varmaan monia eri tapoja tsemppautua eteenpäin tässä tilanteessa, eikä kenenkään metodit ole toista huonommat. Olisi kumminkin kiva, jos voitaisi noin yleensä kunnioittaa toisen kokemaa ja siihen reagoida kannustavasti. Tätä sairautta ei kumminkaan pidä väheksyä osana elämää, koska tässä ollaan tosi erilaisin lähtökohdin. Minulla on menossa normisädehoito oikealle puolelle, mutta käsittääkseni hengitystahdistetulla sädehoidolla saavutetaan etua kudosvaurioiden estämisessä, joten jos sitä ei voida toteuttaa, niin tulos on silti yhtä hyvä syövän hoitamisessa, mikä alun perin on tarkoitus. Pärjäilkää kaikki sisaret!
- Re: Hengitystahdistettu sädehoito, onko kokemuksia?canssh