Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rinnanpoisto ja primaarikonstruktio

Hei!

Kiitos kaikille viestiini kommentoineille! Ensin arvelin, kun vastauksia ei kuulunut, että olen tosiaan ainoa "kummajainen", kun tämän uuden rintani kanssa näitä liitännäishoitoja käyn läpi, mutta löytyihän edes joku, jolla on asiasta kokemusta...

Olen tullut siihen tulokseen, että näitä korjausjuttujakin tosiaan ehdotetaan ihan sen yksilöllisen taudin ja anatomian pohjalta. Vaikka sytot ja säteet minulle olivatkin jatkossa tulossa, niin pienirintaisuus yhdistettynä riittävään selkäpoimuun/rasvaan jne. toi tämän kohdalleni mahdolliseksi. Niin kuin jo kirjoitin eka viestissä, lopputulos näyttää nyt hyvältä, mutta harmittaa altistaa ko. alue niille 25 sädetyskerralle, jos koko komeus vaikkapa palaa karrelle ja arpikudos alkaa elämään uudelleen...

Muuten on hyvät fiilikset, kun 6 cef:ä on takana ja hiukset pysyivät päässä. Tukka hulmuten siis kohden uusia seikkailuja! Säteillään , siskot!
Titityy | 6.5.2009 klo 15:37:12