Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: syöpä puheenaiheena

Heips!Kun minä sairastuin niin vannotin kolmea ystävääni kertomasta kenellekkään ja samoin äitiäni ja 3:a serkkuani.Äitini oli ainoa joka ei kertonut.Muut lipesivät.Yksikin kaverini sanoi ettei kertonut kenellekkään paitsi miehelleen, lapsilleen heidän poikaystävilleen,äidilleen ja äidin parhaalle kaverille.No niin, sehän oli sitten siinä.Serkut kertoivat myös miehelleen ,lapsilleen,vävyilleen ja miniöilleen.Tässä vaiheessa asiasta oli kuullut jo ainakin 100 ihmistä ja minä olin pyytänyt että asiasta ei kerrottaisi.Tein kyllä ihan tyhmästi kun kerroin muille kuin perheelle.Kun olen asiakaspalvelussa töissä niin päivittäin tulee joku puolituntematon ja kysyy että miten sä voit.Juoru on siis kiirinyt.Tää on oikeestijo muutenkin niin raskasta etten kaipaa enää yhtään peruukin tuijottajaa.Yksikin kysyi että missä olet ollut ja sanoin että pidin lomia.Niin, mutta kun sulla on nyt noin lyhyt tukka???Teki mieli ampua ensin se ja sitten itseni!Kyllä noi vieraat ihmiset tekee elämästä helvetin.Mutta mitään en kerro enää kenellekkään eikä kukaan koskaan saa tietää todellisuutta.Minä viikkaan syöpälehden roskiin ja koitan unohtaa koko jutun.Tuo syöpälehti saa minut voimaan pahoin moneksi viikoksi.Aion perua koko lehden.
niin pieni | 26.8.2011 klo 23:08:33