Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: syöpä puheenaiheena
Heippa! Olen kiinnittänyt huomiota ihan samaan asiaan. Sana syöpä on pomsahtanut silmiini joka paikasta toukokuun jälkeen! Tuntuu, että lehdet on pullollaan kirjoituksia syövästä ja olen jopa onnistunut lainaamaan kirjastosta varmasti kaikki romaanit joissa joku on menehtynyt juuri syöpää! Niin, että se siitä arjen irtiotosta..Olen ollut sairaudestani avoin alusta asti ja kertonut ainakin lähipiirille, ja ihmisille joiden kanssa olen ollut tekemisissä, mikä tilanteeni on. Varsinkin nyt kun olen voinut sanoa kuvausten perusteella, että hoitovaste on oikein hyvä ja tulevaisuus valoisampi, niin ihmettelen kuitenkin eräiden ihmisten tarvetta kertoa juuri jostain tutustaan, joka sairasti samaa ja eikä siitä sitten kauaa mennyt kun.. Onko se ihmisten ajattelemattomuutta, tyhmyyttä vai tapa sanoa, että äläs nyt liikoja luule?
Olen kyllä jättänyt, yrittänyt ainakin, nuo puheet omaan arvoonsa mutta kyllä niitä joinain hetkinä aina muisteleekin. Samoin luen lehdistä ja netistä juttuja "omaa tahtia". Olen antanut itselleni ja mielelleni aikaa kypsyä ottamaan vastaan asioita sitten kun tuntuu siltä.
Kaikesta huolimatta, iloista mieltä ja aurinkosia syyspäiviä!
- syöpä puheenaiheenataistelu-62
- Re: syöpä puheenaiheenateppana
- Re: syöpä puheenaiheenaanemonet
- Re: syöpä puheenaiheenaniin pieni
- Re: syöpä puheenaiheenataistelu-62
- Re: syöpä puheenaiheenaniin pieni
- Re: syöpä puheenaiheenaTulevaisuus?