Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: syöpä puheenaiheena
Hyvä juttu että sait käännettyä jutun aiheen.Minä en juurikaan liiku "kylillä" tai siis en ole koskaan liikkunut jos ei ole ollut pakko.Olen koti-ihminen ja meillä on oma tuttavapiiri jonka kanssa lähinnä olemme yhteyksissä.Nyt ne ihmiset jotka ovat kuulleet huhua taudistani ovat sukkana kyljessäni jos liikun jossain.Kylillä liikkuesani pidän reiluja peittäviä vaatteita kuten aina ennenkin ja nautin suuresti siitä kun joku koittaa tuijottaa mun ryntäitä eikä millään pääse selville että voisko jompi kumpi olla proteesi.Siinähän saavat ihmetellä ja minä en kerro mitään.Nyt olen ruvennut käyttämään kotona toppeja joita en koskaan aikaisemmin käyttänyt.Jos joku hämmästyy niin ainakin postinkantaja.Muuten vaikenen kuin muuri ja koitan olla kuten ennenkin.Tosin yks nainen paikallisesta "rintsukerhosta" on toitottanut mun sairastumisesta ja nyt sitä ottaa päähän kun en heidän kerhoonsa mennyt.Miksi menisin kertomaan sinne itsestäni kun en muutenkaan mitään kerro.Ja iloinenhan en saa olla.Mutta nää pienet kyläpahaset on niin vaikeita.Mutta pysy lujana, kyllä se siitä.- syöpä puheenaiheenataistelu-62
- Re: syöpä puheenaiheenateppana
- Re: syöpä puheenaiheenaanemonet
- Re: syöpä puheenaiheenaniin pieni
- Re: syöpä puheenaiheenataistelu-62
- Re: syöpä puheenaiheenaniin pieni
- Re: syöpä puheenaiheenaTulevaisuus?