Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpä/endometrioosi?
Moikka,olen saanut ajan, on kolmen viikon päästä. Mulla on vointi aika huono juuri mahan ja seljän osalta sekä hengästyn ihan älyttömästi esim. ylämäessä ja portaissa. Olen aina ollut kova harrastamaan liikuntaa ja nyt nämä oireet rajoittaa tosi paljon. Alavatsa pömpöttää pinkeenä eli turvotusta on paljon (ei voi johtua ruoasta kun mulla on laktoositon ruokavalio ja vehnääkin joka turvottaa syön todella vähän). Mulla on vasen puoli selästä ja vatsasta tosi kipeä koko ajan. Joogan ja kuntosalilla käynnin olen nyt tämän vuoksi jättänyt tauolle sekä pyöräilyn. Eli kävelyä voin tehdä. Uskomatonta miten ihmisen kunto voi romahtaa. Tietenkin asia vaivaa ja on mielessä päivittäin, mutta kyllä nämä oireet koko ajan menee pahemmaksi. Pari kertaa olen jo miettinyt lähdenkö päivystyksen, mutta sitten otan triplasti kipulääkettä ja olen menemättä. Mietin että voiko endometrioosi yht' äkkiä alkaa näin nopeesti pahenemaan?
- Munasarjasyöpä/endometrioosi?Munasarjasyöpääkö
- Re: Munasarjasyöpä/endometrioosi?Ellustiina1
- Re: Munasarjasyöpä/endometrioosi?Munasarjasyöpääkö