Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Munasarjasyöpä/endometrioosi?

Hei Margetar,
muistatko millä tasolla sulla oli Ca12-5? Mulla se ei ole paljoa koholla, mutta tosiaan uraatti, natrium on viiterajan ylimmällä tasolla, sokeri hieman koholla, alat hieman koholla (en käytä alkoholia, hieman on ylipainoa). Miten sulla oli muut veriarvot? Mulla on aika useuin myös toisella puolella nivusessa imusolmuke kipeä ja käsin tunnettavissa turvoksissa, olen sen ajatellut liittyvän kuukautiskiertoon kun se on aina loppukierron jälkeen kipeä. Sitten mulla on usein lämpöilyä ad 37.5°, toki pystyn ihan toimimaan ja olemaan töissä, vaikka lämpöä onkin. Nyt mulla on tullut lisäksi oikean puolen munasarjan kohdalle samanlaista kipua kuin vasemmalla, jossa se kasvain on. Olen yrittänyt jo viime viikolla aikaistaa aikaani, mutta onnistumatta. Yritän nyt sinnitellä tuohon kolmen viikon päähän jos vain suinkin pystyn.
Munasarjasyöpääkö | 5.8.2012 klo 20:08:38