Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpä/endometrioosi?
Yksi mikä on mieltäni myös vaivannut jo pitkän aikaa voimakas yöhikoilu, se on sellaista että joutuu vaihtamaan yöpaidan ja kääntämään peiton toisin päin ja lakanan vaihtamaan, niin märäksi tulee kaikki petivaatteet. Herään aina aamuyöstä voimakkaaseen hikoiluun, pahinta tämä on ovulaatiosta kuukautisiin, mutta myös muutoinkin. Olen ajatellut sen olevan "mummotaudin" ensioireita. Katsoin 12/2011 otettuja labrakokeiden tuloksia, silloin koholla oli ALAT, paastosokeri hieman, uraatti ja nyt kesällä myös CA12-5. Loppuvuodesta olin hengästymisen takia työterveyshuollossa tutkimuksissa, joka ei ole vieläkään mennyt ohi, olen vain oppinut elämään sen kanssa. Mietin että voisiko endoa olla palleassa ja se tehdä nämä hengitysjutut? Mene ja tiedä, onneks pääsen kohta keskussairaalaan. Nyt syön siihen Somacia koska työterveyslääkäri meinasi sen johtuvan refluksitaudista, itse olen vähän eri mieltä, kun mua ei närästä eikä ruoka nouse ylös ruokatorvesta.- Munasarjasyöpä/endometrioosi?Munasarjasyöpääkö
- Re: Munasarjasyöpä/endometrioosi?Ellustiina1
- Re: Munasarjasyöpä/endometrioosi?Munasarjasyöpääkö