Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mantille oli vastaukseni

Olen ymmärtänyt, että ns. veri-aivoesteen (kaikilla ihmisillä) vuoksi sytostaatit eivät edes pääse aivoihin saakka ilman erityistoimenpiteitä. Kylmähattu jäähdyttää vain päänahan ja hiusnystyt, joten ei siitä aivoille haittaa pitäisi olla. Tosin kuulin jostain, että eräs onkologi oli sanonut siitä mahdollisesti olevan haittaa jos syöpä tekisikin ihometastaaseja päänahkaan. Se ei mahda olla hirveän yleistä.

Perjantaina oli aika hiljaista ainakin aamusta, hoitaja sanoi että heissäkin oli vajausta (koulutuspäivä).

Mulla nyt kaksi hoitoa takana ja hiuksia on lähtenyt eilen ja tänään valtavasti. Jäähattua en ole pitänyt. Kahden vaiheilla olen, varaanko ajan sängen ajeluun vai pidänkö haituvat. Aika näyttää. Huivi päässä on pakko kulkea kotona ja nukkua kun muuten hiuksia varisee joka paikkaan.

Hyvässä hoidossa ollaan!
Maat | 17.11.2013 klo 16:16:28