Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ensimmäinen syto huomenna

Mulla on mennyt tämä toinen taxotere paljon edellistä paremmin, tosin annostustakin pienennettiin. Tuohon levottomuuteen olen nyt ottanut Opamoxin puolikkaan aamuisin (sain tuota lääkettä silloin diagnoosin aikoihin, mutten ole juurikaan käyttänyt). Auttaa minusta.

Olen kuullut semmoistakin, että kortisonin lopetusta porrastetaan. En tiedä, olisiko siitä apua mutta ainahan sitä voi seuraavan kerran kysyä. Hassu olo todella on, kun väsyttää ja pää on vähän sumuinen mutta silti levoton.

Cef-hoitoa ei ehkä kannata vielä murehtia, mitä olen tutuilta kuullut, niin pahoinvointi ja väsymys siinä on yleisempää mutta voi olla muulta osin helpompi. Hyviä pahoinvointilääkkeitä on olemassa onneksi.

Liila-Roosa: Ihan samaa olen miettinyt, tämä on liian kilttien naisten tauti. Jos jotain aion oppia tästä selvittyäni, niin tervettä itsekkyyttä ja taidon sanoa myös ei.
Maat | 18.11.2013 klo 21:05:00