Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Aurinkoista Juhannusta!

Santeri, ihanaa kun sinä sait magneettikuvista hyviä uutisia. Minulla on aika tänään lääkärille 12:00, ilmoittelen sitten kotiin tullessani miten kävi TT-kuvien kanssa.

Helmikuu, kiva kuulla, että minun kirjoituksistani on ollut iloa sinulle. Kirjoittaminen, samoin kuin muiden fiiliksien lukeminen on minulle terapeuttinen tapa purkaa omia ajatuksia. Monet nimimerkit ovat tässä matkanvarrella alkaneet tuntua jo persoonallisilta yksilöiltä ja hyviltä ystäviltä. Kiitos teille kaikille ja minä vuorostani kiitän erityisesti Kevätmieltä, joka on hoitoputkessa minua muutaman syton edellä. Sinun kirjoituksia lukemalla minun on ollut helpompi kohdata sitä pelottavan synkkää tulevaisuutta.

Toivottelen kaikille mahdollisimman mukavaa ja huoletonta juhannusta. Siskot: "Tukka takana ja elämä edessä".

Palaan vielä linjoille, mutta sitten huomenna heitäydyn juhannuksen viettoon. Yritän myös pitää syövän roskiksessa juhanuksen vieton ajan, kun lähdemme ystäviemme luokse saareen.

MeriTuuli
MeriTuuli | 21.6.2007 klo 09:59:09