Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Lempeää juhannusta!
Santeri, joo 4 krssa (ilmeisesti osasto 4) käyn lääkäriä tapaamassa, mutta saan poikkeuksellisesti siellä 1 krs:ssa tiputuksen (ainakin oli noi 2 ekaa kertaa). Ilmoittautumisen jälkeen eka käytävä oikealle. Siellä puretaan kuulemma 4 krsen ruuhkaa, kun finxx tutkimus alkaa olla loppusuoralla. Siellä on vain niin yksinäistä, kun on pieni huone, eikä kummallakaan aikaisemmalla kerralla ole ollut muita tiputuksessa kuin minä. Hoitaja juoksentelee sinne tänne, puhelin soi koko ajan ja pelottaisikin jotenkin olla yksin. Entäs jos jotain ongelmia tulee.... Aikaisemmilla kerroilla olikin minulla onneksi omaa seuraa mukana ja tuntui ihan turvalliselta. Nyt maanantaina taidan olla menossa yksin :(. Siksikin kauhulla lueskelin Tellan viestiä parinviikon takaa, että TYKSissä olisi uusi käytäntö, että seuralainen ei saa tulla tippahuoneeseen mukaan. Toivottavasi ei sama käytäntö ole tulossa minun tippa-huoneeseen, joka on kuin vanha "liinavaaatevarasto", ei ainuttakaa ikkunaa edes ulos.Voi Kevätmieli, toivottavasti pahoinvointisi hellittää.
MeriTuuli
- Aurinkoista Juhannusta!pike44
- Re: Aurinkoista Juhannusta!pikkumyy-41
- Re: Aurinkoista Juhannusta!helmikuu
- Re: Aurinkoista Juhannusta!santeri
- Re: Aurinkoista Juhannusta!MeriTuuli
- Re: Aurinkoista Juhannusta!Kehäkukka
- Re: Aurinkoista Juhannusta!kevätmieli
- Re: Aurinkoista Juhannusta!toukokuu
- Re: Aurinkoista Juhannusta!kesän lapsi
- Re: Aurinkoista Juhannusta!Kesätuuli
- Re: Aurinkoista Juhannusta!Sipriina