Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Aurinkoista Juhannusta!
Juhannus heipat vielä minulta. Tulin juuri lääkäri käynniltä kotiin. Valitettavasti röntgen lääkärin lausunto TT-kuvistani puuttuu, mutta syöpälääkärini sanoi katsoneensa kuvat omalta tietokoneeltaan läpi ja sanoi, että hänen silmin katsottuna ei mitään metastaaseihin viittaavaa löytynyt (en muista sanamuotoa tarkkaan, mutta jotain sinnepäin se sanoi). Mutta alkuviikosta saamme sitten vielä vahvistuksen röntgen lääkäriltä. Joko lääkärini tulee käymään, kun olen tiputuksessa ma aamuna, tai sitten hän soittaa minulle alkuviikosta. No kyllä tämäkin nyt jo rauhoitti oloa, meinaan lääkärin näkemys kuvista. Ei hän varmasti näin sanoisi, jos olisi hiukankin epävarma. Hyvämieli tuli muutenkin, kun sai puhua lääkärin kanssa. Hän puhuu kyllä niin varmoin ottein ja vastailee kysymyksiini niin tyhjentävästi, että hyvä mieli jäi.Kevätmieli, onko sinulle ehdotettu, että niitä dexametasoni-korttisoneja voi ottaa 2 (jos sinulla on niitä jäljellä taxotere ajoilta), jos prinperanit ja kytrilit ei riitä. Tätä minun lääkärini ehdotti, kun peloissani kyselin jo tulevaa CEFfin takia, että mitäs jos p ja k ei riitä pahoinvoinnin hillitsemiseksi. Voima ja energia halauksia Kevätmielelle, toivotaan että huomisaamuna on jo parempi. Samoin kun muillekin, joilla väsymys tai pahoinvointi häiriköi.
Nyt täytyy kyllä kerätä luut ja lähteä ruokakauppaan, illalla en kuitenkaan jaksa enää liikahtaa mihinkään.
Edelleen juhannusmieltä kaikille!
MeriTuuli
PS ehkä minä täällä vielä piipahdan, kun huomenna vasta lähdemme juhannuksen viettoon =D
- Aurinkoista Juhannusta!pike44
- Re: Aurinkoista Juhannusta!pikkumyy-41
- Re: Aurinkoista Juhannusta!helmikuu
- Re: Aurinkoista Juhannusta!santeri
- Re: Aurinkoista Juhannusta!MeriTuuli
- Re: Aurinkoista Juhannusta!Kehäkukka
- Re: Aurinkoista Juhannusta!kevätmieli
- Re: Aurinkoista Juhannusta!toukokuu
- Re: Aurinkoista Juhannusta!kesän lapsi
- Re: Aurinkoista Juhannusta!Kesätuuli
- Re: Aurinkoista Juhannusta!Sipriina
- Re: Aurinkoista Juhannusta!TINTTI57