Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiukset takaisin?
Huomenta kaikille tuulisesta Etelä-Suomesta!Hiusten uudelleenkasvusta ei vielä tietoakaan,sillä viimeinen CEF siirtyi tältä päivältä ensi viikkoon matalien (0.43) neutrofiilen ja suun limakalvohaavaumien takia.:(( vai :))???
Kurjien sivuoireiden takia toisaalta "kiva" lykätä megakrapulaa,toisaalta olin asennoitunut,että nyt viimeinen hoito ja sitten alkaa toipuminen.NYt vaan itkettää aamulla...
Kevätmieli kyseli laihtumisesta CEF hoidon aikana;itse olen lihonut koko ajan,yhteeensä tullut 6-7kg ylimääräistä,toivottavasti olisi edes kg turvotusta!! :)
Isompia alaosia olen joutunut ostaamaan,ettei tarvitse alasti kulkea.Olen syönyt kyllä koko ajan vaikka on ollut tosi paha olo,koleillut vuorotelleen makeaa ja suolaista josko tulisi parempi olo,joten ei ihme jos kiloja kerääntyy,masentavaa..
Kaiken syövän aiheuttamaan ahdistuksen lisäksi,nyt kesän kynnyksellä itselläni tullut ainakin murhetta yksirintaisuudesta enemmän kuin talviaikaan.Saa testata mitkä topit ja paidat sopii nykyään,mitä voi pitää,mistä proteesi näkyy ym.Ei ole kiva fiilis kun on paksu,yksirintainen ja karvaton!
Ja tuli tosiaan sellainen olo,että jos parisuhde kariutuisi,voisiko sitä koskaan löytää enää miestä,joka tällaisena minut hyväksyisi.Tuntuu myös siltä,että aviomiehelle tämä rinnan puuttuminen on kova juttu (vaikkei myönnä) ja itsestä tuntuu,ettei hän koskaan voi suhtautua samalla tavalla kuin aiemmin.Koskettely ja hellyys meillä vähentynyt ja seksi on sellaista suoraan asiaan-tyylistä,josta tulee usein paha mieli...
Ei tainnut tämä tilitys ihan sopia otsikon alle...
Hyviä vointeja ja mieltä kaikille eri tilanteissa oleville!!
Terv kuitenkin aika hyvällä mielellä oleva tautinen :))
- Hiukset takaisin?vuokko
- Re: Hiukset takaisin?kevätmieli
- Re: Hiukset takaisin?tautinen
- Re: Hiukset takaisin?kevätmieli
- Re: Hiukset takaisin?tautinen
- Re: Hiukset takaisin?pikkumyy-41
- Re: Hiukset takaisin?vuokko