Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiukset takaisin?
Lohdullista lukea, ettei ole yksin tuntemustensa kanssa. Vaikka miten koittaa pitää positiivista mieltä yllä ja iloita arjen pienistä asioista, niin kyllä se niin paljon ottaa pattiin tämä vajavainen ja niin nopeasti muodonmuutoksen kokenut keho kaikkinensa. Kaikkien edellisissä viesteissä lueteltujen proteesien, peruukkien ym. lisäksi joudun pitämään kädessäni tukihihaa turvotuksen takia. Niin kuin varmaan teistäkin moni. Kurjaa marista, mutta on tämä kesällä vielä kurjempaa ja siksihän minä näistä hiuksista tämän viestiketjunkin aloitin, kun niin kovin kovin kovasti haluaisin niiden kasvavan. Olisin tosi tyytyväinen lyhyeen siiliin, mutta ei taida tulla edes sellaista!Nyt on tullut uutena oireena kipu polvissa, erityisesti kyykkyyn mennessä tai rappusissa. Onko oire tuttu ja johtuuko se nyt tästä hormonihoidosta? Minä luuliin, että vain sytot aiheuttavat nivelkipuja, mutta viimeisestä on nyt 1,5kk. Mutta niin minulla pätkii muisti ja keskittymiskykykin vielä, joten ehkä ne hormonit vaikuttavat niihinkin.
Ette nyt menisi ihan valittamiseksi, lähden myös lakkaaman varpaankynteni! Auringonpaistetta kaikesta huolimatta!
- Hiukset takaisin?vuokko
- Re: Hiukset takaisin?kevätmieli
- Re: Hiukset takaisin?tautinen
- Re: Hiukset takaisin?kevätmieli
- Re: Hiukset takaisin?tautinen
- Re: Hiukset takaisin?pikkumyy-41
- Re: Hiukset takaisin?vuokko