Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi rinta ld-kielekkeellä
Hei,olen ensimmäistä kertaa koneella sitten viimeviikkoisen leikkauksen jälkeen, jossa poistettiin rinta, kainalon imusomukeet ja rakennettiin LD-kielekkeestä rinta. Vaikka olen vielä lääkepöllyssä ja olo melkoisen heikko, olen tyytyväinen lääkärin ehdotuksen rakentaa rinta samalla kertaa. Uusi rakennelmani on vielä turvoksissa oleva ompeleinen ja teipattu, mutta uskon siitä tulevan ihan käyvän rinnan.
Valittua leikkausratkaisua ehdotti lääkäri, joka oli todella ammattilainen, hän otti minut kokonaisena ihmisenä hoitoon enkä ollut vain pelkkä rinta tai kieleke. Koin siis saavani ensiluokkaista hoitoa ja saatoin olla turvallisin mielin ammattilaisen käsissä. Tämä on minulle itselleni uutta, sillä tuppaan aina järjestelemään ja suunnittelemaan liikaa asioista...ensimmäiselle vastaanotollekin menin selkein suunnitelmin: molemmat rinnat vaan pois ja siinä kaikki. Onnneksi lääkäri esitti faktat ja päädyimme tähän tilanteeseen, missä olen.
Koeta olla sinäkin levollisin mielin ja luottaa alan osaajiin! Tosin tässä tilanteessa saamme olla näköjään peloissamme aina milloin mistäkin....pohdin tuolla sairaalassa, että eipä meistä kukaan tiedä, mitä solujen jakaumavirhettä kukin kantaa ja milloin ne kasvaimena esiin tulevat...että siinä mielessä kuka tahansa meistä imisistä voisi olla yhtä huolissaan...
Onnittelen sinua leikkausajasta ja toivon hyvää toipumista sen jälken!
- uusi rinta ld-kielekkeelläamarello
- Re: uusi rinta ld-kielekkeelläKerttuli
- Re: uusi rinta ld-kielekkeelläPipla Hörö
- Re: uusi rinta ld-kielekkeelläarpakuutio