Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi rinta ld-kielekkeellä
Heippa nimim.Hassu,olet nyt kyllä todella hassu, jos syövän uusiutumisen takia et uskalla mennä korjausleikkaukseen. Minun mielestäni parannuin taudista kokonaisuudessaan vasta kun pystyin aamulla katselemaan peilistä omaa kuvaani ja ihailemaan sitä näkyä,minulla oli kaksi rintaa..
Juttelin jokin aika sitten rintaleikkauksiin perehtyneen lääkärin kanssa ja kysyin onko yleistä, että rakennettuun rintaan tulisi syöpä?Hänen lausuntonsa mukaan tapauksia on tosi vähän...
Kerronpa sinulle, että kun se syöpä on niin kauhea tauti, että se voi sitten periaatteessa tulla uudestaan ihan minne vain, jos on tullakseen, mutta ei sitä kannata jäädä pelkäämään ja odottelemaan.
Minulle kävi juuri niin huonosti, sillä syöpä uusi 7v. jälkeen leikkaamattomaan rintaani.4vkoa sitten toinen rintani poistettiin ja nyt odottelen hoitoja, joten olen taas toispuoleinen, mutta korjausleikkaukseen olen valmis menemään taas heti hoitojen jälkeen, jotta aikaisemmin tehty kaunis rintani pääsee taas oikeuksiinsa ja minä henkisestikin olen sitten taas toisen kerran voittanut syövän!
- uusi rinta ld-kielekkeelläamarello
- Re: uusi rinta ld-kielekkeelläKerttuli
- Re: uusi rinta ld-kielekkeelläPipla Hörö
- Re: uusi rinta ld-kielekkeelläarpakuutio