Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: uusi rinta ld-kielekkeellä

Heippa,
onnitteluni uudesta rinnastasi ! Muistan vielä oikein hyvin onnentunteeni 7 vuotta sitten, kun minulle rakennettiin uusi rinta. Hieno siitä tuli ja on vieläkin, mutta onni ei ollut myötä..
Uusi syöpä iski toiseen rintaan ja nyt 4 vkoa sitten olin toisen rinnan poistossa.Haava on parantunut hyvin, kainaloihin ei kajottu, koska vartijat olivat puhtaat ja odottelen hoitojen alkamista, mutta olen jälleen toispuoleinen.Harmittaa, mutta hoitojen jälkeen olen halukas jälleen korjausleikkaukseen, jotta voisin taas henkisestikin tuntea itseni jälleen normaaliksi elämäntäyteiseksi ihmiseksi.
On ihana katsella itseänsä peilistä, nähdä normaali terve nainen peilistä, tuntea itsensä terveeksi, unohtaa syöpä, ainakin hetkeksi...
Olisin kyllä halunnut korjausleikkauksen syöpäleikkauksen yhteyteen, mutta se ei nyt onnistunut, joten pakko tyytyä kohtaloon.
Pikaista paranemista sinulle ja onnea leikkauksen johdosta,teit viisaan valinnan ja kaikkea hyvää jatkossa !
Kerttuli | 6.4.2008 klo 21:59:16