Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viikko viimeiseen CEFfiin
Elän kanssanne melkein kuin olisi jo viimeinen CEF käsillä vaikka onkin toka vika. On ollut tosi lohdullista kokea, etten ole yksin odottamisen ja outojen olojen kanssa vaan meitä on monta liki samassa vaiheessa. Näin jälkeenpäin ajatellen niin vaivat eivät ole ollenkaan olleet niin pahat kuin etukäteen kuvittelin. Koko ajan kuuntelee itseään, mittaa verenpainetta ja sydämenlyöntejä että onko kaikki hyvin. Jatkuukohan tätä vielä sittenkin kun kaikki on ohi.Minun on yleensäkin aika vaikea odottaa ja nämä päivät tiputusviikolla ovat kyllä tylsiä. Mikään ei huvita. Joka ikinen päivä peilaan oikein valoa vasten kuvastinta, että josko tuolta harvaksi käyneestä haituvakasasta paljastuisi jotain uutta pientä kasvustoa, mutta kun ei mitään merkkejä vielä näy. Haaveilen hiusten pidennyksistäkin, mutta tarttee olla 5 cm kasvu. Eihän se vie kuin 3 kuukautta.
Minä olen myös pääosin nauttinut kotielämää kissaa silitellen, yhtään ei tee mieli lähteä minnekään tästä, koska nyt jos 4 viikkoa vielä vältän flunssat niin se on vaivan arvoinen. Kevättalvella sitten kun tämä rumba on ohi, lähden viikoksi Kanarialle.Ja pirssillä ajelen jokaiseen hoitoon mitä tänä vuonna vielä tulee, on nimittäin oma vastuut matkoista nyt maksettu ja loppuvuoden maksaa Kela.
- Viikko viimeiseen CEFfiinSuski69
- Re: Viikko viimeiseen CEFfiinHelena1961
- Re: Viikko viimeiseen CEFfiinKristaemilia
- Re: Viikko viimeiseen CEFfiintullis
- Re: Viikko viimeiseen CEFfiinKatjusmaaret
- Huomenna viimeinen CEFKristaemilia
- Viimeinen CEF siirtyyKristaemilia
- Re: Viikko viimeiseen CEFfiincarpe diem!