Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Viikko viimeiseen CEFfiin

Heipat! Minäkin ilmoittaudun tähän samaan viikko viimeiseen -sarjaan. Viimeistä viedään eli noin viikon päästä on viimeisin cef. Viime cefin jälkeen olo oli kuusi päivää vähän änkyrä, oli pahoinvointia ja voimattomuutta. Sen jälkeen olo onkin ollut suhteellisen hyvä. Meitä on aika monta, jotka ollaan nyt tässä tilanteessa. Aika on mennyt toisaalta nopeasti.

Minulla on edelleen päässä vanhoja hiuksia, semmoisia hahtuvia, mutta uutta hiusta ei ole tullut vielä yhtään. Olen varannut peruukille kampaamoajan (heh) ja samalla annan kampaajan kyniä pois loputkin omat hiukset.

Laitatin geelikynnet, ovat pysyneet vahvoina. Välillä alkaa tuntua siltä, että olen tulossa mökkihöperöksi, kun olen yrittänyt välttää suurempia väkijoukkoja. Lähinnä olen käynyt kaupoissa ja koiran kanssa lenkillä, mutta eiköhän se tästä. Voiton puolella ollaan.

Tsemppiä kaikille!:)
tuike | 17.10.2011 klo 18:18:07