Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viikko viimeiseen CEFfiin
Heips!!Eipä oo ikinä aika kulunut näin hitaasti... Viikonlopun aikana ehdin kehittelemään vaikka mitä uusia oireita joita ei lue Cefin sivuoirelistalla, joten vähintään aivokasvain täytyy olla ;)
Huushollia oon laittanu siihen kuntoon että voin huoletta sairastella muutaman päivä, kirjoja ja elokuvia on valmiina viimeiseen (toivottavasti) koitokseen!
Tällä kertaa tajusin varata ajan labraan, viisi kertaa oon siellä jonottanu ja kiukutellu!
Ne alkavat hormonihoidot mua jännittää, kun mulla on ollu veritulppa jalassa ja oon 42 v, eli munasarjojen toiminta pitää lopettaa ennen ku voi niitä hormoneja käyttää, huh huh. Onneks ei tarvi itte ihan tarkkaan ymmärtää mitä tapahtuu eikä varsinkaan päättää miten kaikki tapahtuu.
Vaikka nyt on aika synkeät fiilikset niin on vallan ihanaa kun sytot loppuu, en osaa sädehoitoja pelätä enkä jännittää ollenkaan. Niitähän mulle tulee runsaalla kädellä, 30 kertaa.
Huomisen ku vielä jaksan odotella niin sitten on H-hetki!!
Tsemppiä kaikille!
- Viikko viimeiseen CEFfiinSuski69
- Re: Viikko viimeiseen CEFfiinHelena1961
- Re: Viikko viimeiseen CEFfiinKristaemilia
- Re: Viikko viimeiseen CEFfiinSuski69
- Re: Viikko viimeiseen CEFfiinKatjusmaaret
- Huomenna viimeinen CEFKristaemilia
- Viimeinen CEF siirtyyKristaemilia
- Re: Viikko viimeiseen CEFfiincarpe diem!