Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hyviä vinkkejä sytoja odotellessa?

Heippa ystävät!
Kiitos tyrni65 "ylipainolohdutuksesta!" Ja teituri hei, ihanaa kun ilmestyit joukkoon! Olen oikein odottanut, että ilmaantuisi joku muukin vasta hoitojen alkutaipaleella oleva ja hetki oli todella yhdestoista, sillä mulla on eka "myrkytys" huomenaamuna, siis 16.7. Koko satsi on edessä:3+3, sädehoito 5x5 ja hormonihoito 5v!! En ole ns. jännittäjätyyppi, ja olen ottanut päivän kerrallaan ja nauttinut kaikesta, mitä minulla vielä on, vaikka tiedän, että jonkinlainen "mörkö" on olkapäälleni istahtanut loppuelämäksi. Yritän rohkeasti kohdata tulevat koetukset ja luotan siihen, että jokaisena päivänä saan tarvittavan voiman! Siksi luen niin mielelläni niiden kokemuksista, jotka ovat jo läpikäyneet hoidot, enkä onneksi ahdistu niistä. Siis kesän jatkoa kaikille ja sinulle teituri mielen rauhaa! Kerrohan kokemuksistasi jatkossa! Vertaistuesta kiitollinen merike
merike | 15.7.2010 klo 22:22:44