Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi potilas
Tervetuloa Toukokuu6 joukkoon.Olen saanut noin kaksi viikkoa sitten tiedon rintasyövästäni eli mukana olen ollut vasta vähänaikaa. Ma 26.11 minulta poistetaan koko oikea rinta ja vielä ei ole tietoa hoitosuunnitelmastani, eikä syövän laadusta. Jännityksellä/pelolla odotan lisää tietoa tulevaisuudestani. Olen 48-vuotias ja kolmen lapsen äiti. Lapseni ovat 11-18-23-v. Olen miettinyt myös paljon sairauslomani pituutta ja keskustellut myös yrityksen johdon kanssa tilanteestani. Olemme sopineet, että menemme askel kerrallaan eteenpäin ja päätämme vasta sitten työjärjestelyt, kun saan tietää koko hoitosuunnitelman. Uskon, että minun tervehtymiselle olisi tärkeätä, että voisin esim. tehdä vaikka etätyötä kotona tietenkin voimieni mukaan. Mutta vielä on minun kohdallani liikaa kysymysmerkkejä, jotta voisin tehdä mitään päätöksiä sairauslomani pituudesta.
Voimia sinulle tällä alkutaipaleella,
t. Kissa
- uusi potilastoukokuu6
- Re: uusi potilasKarhutar
- Re: uusi potilassanteri
- Re: uusi potilastoukokuu6
- Re: uusi potilasPunahilkka
- Re: uusi potilasKarhutar
- Re: uusi potilastoukokuu
- Re: uusi potilasKissa