Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: uusi potilas

Hei Toukokuu6!

Kunhan pääset leikkaukseen, olosi helpottuu ja tuntuu, että jotain tapahtuu. Odottamista on koko ajan; ensin leikkausta, sitten sytoja, jotka voivat siirtyä välillä,sitten säteet, joiden alkua niitäkin minulla siirrettiin...Mutta jossain se putkenpää pilkottaa. Sitä kohti vain ja paljon meitä on samassa veneessä.

Itse sairastuin maaliskuussa ja toukokuun alussa oli ensimmäinen leikkaus ja toinen kuun lopussa. Olin töissä ensimmäistä leikkausta edeltävään päivään. Mielestääni se oli hyvä, sillä aika kului nopeammin töissä, enkä ehtinyt murehtimaan leikausta. Lääkäri suositteli sairauslomaa vuoden loppuun ja suostuin siihen, vaikka kuntoni puolesta olisin voinutkin olla töissä sytojen aikana. Mutta ehkä kuntoni ei sitten olisikaan ollut niin hyvä, jos olisin ollut töissä, kuka tietää.... Ja kerrankin on ollut aikaa itselleni. Kuljen nyt säteissä parinsadan kilometrin päässä, joten nyt en töissä voisi ollakaan.

Voimia sinulle; lue aikaisempia viestiketjuja, sieltä löytyy kirjoituksia jäähatusta ja hoidoista.
T:EllaM
EllaM | 10.11.2007 klo 11:34:09