Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi potilas
Tsemppiä sinulle. Joo menemme tässä kaikki samassa junassa toiset ovat muutamaa asemaa edellä ja toiset jäljessä. Näiltä sivuilta saa kylä ihan mukavasti tietoa niiltä jotka ovat hoidoisssa ja kokemukissa pikkuisen pidemmällä. Eli itse olen leikkaukset käänyt läpi. Itse mietin tuota töissäkäyntiä stytojen aikana vielä viime viikkona. No viime viikolla olin käymässä syöpäklinikalla niin huomasin omaksikin helpotukseni kun päätin, että olen ainakin nämä stytöjen ajan sairauslomalla. Eli lääkäri kirjoitti minulle n. 4 kuukauden sairiksen. Kun kerroin töihin ratkaisuni kuulin että töissä olivat hiukan helpottuneita siitä että olen päättänyt olla kunnolla sairaslomalla ja antaa aikaa parantua ja levätä. Katsotaan sitten olenko vielä s- lomalla myös säteiden ajan vai mitä. No olen itse ainakin sitä mieltä että yritän nyt jumppailla ja lenkkeilä että saan peruskuntoni suht hyvään jamaan ennen hoitoja. Jaksamisia kaikille.- uusi potilastoukokuu6
- Re: uusi potilasKarhutar
- Re: uusi potilassanteri
- Re: uusi potilastoukokuu6
- Re: uusi potilasPunahilkka
- Re: uusi potilasKarhutar
- Re: uusi potilastoukokuu
- Re: uusi potilasKissa
- Re: uusi potilasKissa
- Re: uusi potilasKisuliini
- Re: uusi potilasEllaM